10 +  Письмо редактору

Просування: нові турбренды п’яти беларусских напрямів


Просування: нові турбренды п’яти беларусских напрямів

У рамках проекту “Підтримка стійкого розвитку туризму у Білорусі” п’ять беларусских напрямів обзавелися туристичними брендами: Мстиславль, Серпневий канал, Мядель, Полоцьк і Каменец – Пружаны.

Цей проект фінансується Європейським Союзом і спрямований на просування туризму у Білорусі. У рамках пілотної версії туристичні бренди доки розробили тільки для п’яти популярних напрямів Білорусі. Кожен напрям представили як самостійну дестинацию – тобто місце, де мандрівники можуть скористатися повним комплексом туристичних послуг.

“До кінця 2017 року експерти проекту обіцяють порадувати беларусов декількома версіями національного бренду країни”

Кожна з п’яти дестинаций отримала бренд, слоган, презентаційну друкарську продукцію, промо-ролик і стратегію розвитку. Правда, імена фахівців, які розробляли бренди, тримаються в секреті.

До речі, до кінця 2017 року експерти проекту обіцяють порадувати беларусов декількома версіями національного бренду країни, з яких буде вибраний остаточний варіант. Авторство робіт буде анонімне, щоб не було спокуси голосувати за гучне ім’я, а не за сам бренд.

  Belavia стала офіційним перевізником групи Brutto


Фото і відео – stdbelarus.com


© 2019 Поради мандрівникам
При повному або частковому відтворенні інформації заборонено.
sitemap